Pakket niet ontvangen en overige vragen

U verwacht een levering van Mercurius B.V. maar u heeft niets ontvangen? Voor een snelle afhandeling vragen we u eerst het onderstaande te controleren.

 

Bekijk de status van uw zending

Om de status van uw zending te bekijken kunt u de track & trace code in uw laatste bestelling opzoeken. Hier kunt u zien waar de zending zich bevindt en of er eventueel wijzingen in de afleverdatum en tijd zijn. 

 

Controleer het afleveradres

Bij uw laatste bestelling kunt u zien welk verzendadres er voor de zending is gebruikt, controleer of dit het juiste adres is.

 

Controleer uw e-mail

Heeft u een 'niet-thuis' bericht ontvangen? Het pakket kan bij de buren zijn afgeleverd of er is een nieuwe afleverdatum bepaald. Indien dit niet het geval is kunt u het beste contact met onze klantenservice opnemen. 

 

Ik heb een klacht over de vervoerder, bij wie kan ik dit melden?

Omschrijf uw klacht in duidelijke bewoordingen en neem hierover contact met onze klantenservice op. Voeg eventueel foto's toe indien van toepassing. 

Niet gevonden wat u zocht? Neem vrijblijvend contact met ons op!